11/17/2014

Świat Maksa :)


Znane z montessori "Moje miejsce w Świecie "
Dzięki tej książce Maks lepiej zrozumie wielkość otaczającego nas Świata i nasze miejsce w nim. 
Starsze dzieci mogą taką książkę wykonać samodzielnie . Młodszym możemy my wykonać i pozwolić zrozumieć :)
Tworzymy książkę z okrągłych stron . Strony kolejno rosną jak rośnie objętość obszaru o jakim mówimy .
Zaczynamy kolejno od:

-Ja
-Mój dom
-Moja miejscowość
-Moje województwo
-Mój kraj
-Mój kontynent
-Ziemia
-Kosmos 
U nas część o Kosmosie będzie dołączona później , bo książka ma być wstępem do nauki o Ziemi (kontynentach). Po poznaniu naszej Ziemi znów przypomnimy naukę o Kosmosie ( znów , bo już u nas była )

Będziemy książkę rozbudowywać z wiekiem , mamy miejsce na notatki czy zdjęcia .















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz