2/19/2017

Nowe hobby Powertex



Jak już wiecie w ostatnich tygodniach zainspirowała mnie rzeźba metodą utwardzania materiału.
Od czasu do czasu chwalę się nowymi rzeźbami ,jednak dzisiaj się wkurzyłam.
Bardzo często otrzymuję w wiadomościach pytania:
- " Czy mam formę na moje Anioły?"
- " Gdzie można kupić takie formy?"
Takie pytania mnie wkurzają,czy tego nie widać , że to SZTUKA.
Nie taśmowa produkcja , RĘKODZIEŁO  . Bardzo mozolna i pracochłonna praca.
Jedynie popiersie jest odlewem o którym wszystkim piszę.

Postanowiłam pokazać jak wyglądają etapy pracy nad rzeźbą 😊

 1 ETAP ;
 t.z.n. rusztowanie i formowanie 
( c.d.w następnym poście )


















I tak moi kochani powstała forma do mojej rzeźby baletnicy .
W następnym poście poznacie tajniki  utwardzania materiału, metodę Powertex .

Teraz już bez problemu , możecie wykonać własną rzeźbę 💛💚💙