9/15/2017

Kolory w stylu montessori



Z pewnością pamiętacie jak się chwaliłam kupionymi w sklepie Tiger ,
drewnianymi pionkami. 
Wykonałam z nich Dzieci Świata [ TU ]

Dzisiaj ciąg dalszy rękodzieła , czyli pomocy montessori DIY .

Kolory ,to temat przewodni w jakim znalazłam zastosowanie
 dla drewnianych pionków.

***



Pionki pomalowałam farbami akrylowymi w 6 kolorach tęczy.



Tak powstały komplet posłuży maluchom do:
- nauki kolorów, 
- dobierania w pary,
-gry w dopasowywanie koloru wskazanego przez kostkę,
- do układania sekwencji
.....




Kolejny pomysł na drewniane pionki , 
to odcienie .
Tutaj pionki maluję na jeden kolor stopniując i do tego robię odpowiednie pudełko.



W tym wypadku zadanie polega na prawidłowym uporządkowaniu pionków w pudełku .


Pionków u nas spory zapas , pomyślałam o prostym zadaniu dla malucha :
- mały i duży 


Pomysłów z pewnością będzie więcej .
Życie samo je podpowie podczas pracy z dzieckiem .
Już niebawem pokażemy na blogu jak maluchy radzą sobie z kolorami.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz