7/02/2016

Sensoryczne koło hula-hop DIY

Dla mnie prawdziwy bestseller , jak dla was osądźcie sami.




Sensoryczne hula-hop DIY

Jak to często bywa  gdy problemy kłębią się w głowie , a zmęczenie doskwiera.
Szukam zapomnienia w pracy, a konkretnie szukam nowych pomysłów na zabawy sensoryczne.
Przeglądając strony na FB zainspirowała mnie strona "Kreatywne zabawy Karola i Gosi".
Prezentowali sensoryczne hula-hop DIY z angielsko języcznej strony " TinkerLab".

Olśniło mnie !

" MUSZĘ TO MIEĆ , MUSZĘ ZROBIĆ .."

I tak powstało nasze niesamowite sensoryczne koło hula-hop .
Przyznaję pomysł nie mój , ale moje wykonanie.

Jak widać na zdjęciach moje dwie najmłodsze wnuczki były nim zachwycone !!!



Tak się bawi  4 miesięczna  Mia 








Teraz bawi się 11 miesięczna Olka 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz