11/28/2015

DIY - Zabawka dla niemowlaka ( po 3 miesiącu )



Nasz Oleńka rośnie jak na drożdżach . Po mobilnych zabawkach pomalutku czas na zabawki do rączki.

Dziś propozycja na proste tanie i praktyczne zabawki DIY.
Kółka najlepiej drewniane , korale drewniane , dzwonki ( janczary , duże ), tasiemka lub kokarda.
Wystarczy pomysł i gotowe.

Przedstawiam mój pomysł na proste zabawki , przygotowanie ok. 5 min jedna sztuka.
Ile radości i jak wzbudzają zainteresowanie nawet tak małego maluszka jak nasza 3 miesięczna Oleńka widać na zdjęciach.

Kółka bardzo łatwe do chwytu , tasiemki łaskoczą , a ich ruch ciekawi malucha.
Kulki ,krążki ciekawe w dotyku , a janczar wydaje miły i ciekawy dźwięk...
Wszystko co sprawia zaciekawienie u bardzo małego dziecka .





6 komentarzy:

  1. Witam. Gdzie można kupić takie kółka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kółka miałam z innej zabawki (pozostałość po starszym rodzeństwie, żyrafa z gryzakami)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że tutaj idealnym wyborem będzie także mata edukacyjna dla chłopca :) Mój synek jest nią zachwycony i naprawdę żadną inną rzeczą nie interesuje się tak mocno, jak tą matą.

    OdpowiedzUsuń