11/07/2015

Wiedza ważna



Według metody montessori Maks określi swoje miejsce w Świecie .
- JA -Maks
- Mój Dom
-Moje Miasto
-Moje Województwo
-Mój Kraj
-Mój Kontynent
-Mój Świat ...



Z pewnością pamiętacie nasze pierwsze rozmowy o Świecie , o Europie i o Polsce...



Używaliśmy już tam naszch kół montessoriańskich do określenia Maksa miejsca na Ziemi.
........

Dzisiaj nasze koła uzupełniamy , doklejając znane symbole , miejsca, flagi, budynki...


Niektóre z europejskich krajów już są nam dobrze znane , i flagi tych krajów Maks rozpoznaje.


O Świecie już też sporo wiemy i wciąż naszą wiedzę pogłębiamy.
Zapraszamy do poszukania postów https://www.pinterest.com/kasia63/word-%C5%9Bwiat


Po krótkim przypomnieniu utrwalamy wiedzę podczas prostych zadań .
Rebusy i kolorowanki są wspaniałym sposobem utrwalenia .


Szukamy drogi do najstarszej osady w Polsce , w Biskupinie.


Maks pomaga koziołkom dotrzeć na Ratusz Poznański 


Jak mówi legenda ,  Lech założył pierwszy gród w miejscu ,które wskaże orzeł.
 Maks zaznacza to miejsce .


Tu zakreślamy znane nam symbole Poznania.


To herb Poznania , miasta w którym  Maks mieszka i kocha .
Tu zapraszamy na naszą relację Poznań w oczach Maksa http://kreatywnymaks.blogspot.com/2015/06/poznan-w-oczach-maksa.html



Szukamy Poznania na mapie Polski .


Poznajemy sąsiadów Polski .


Jeszcze raz herb Poznania i poznański Ratusz , odnalezione wśród innych symboli Polskich miast.

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz