7/29/2015

Maks hydraulik



Dzisiaj coś z hydrauliki , coś z  logopedii i coś z  małej motoryki....
a do tego pobudza wyobraźnię  i obserwację. 

Co to takiego?

Słomka do pisia !

Tak, dobrze słyszycie słomka . Wspaniała kreatywna słomka ze sklepu TIGER za jedyne 10 zł.
Jak widać w opakowaniu mamy rurki, przedłużki kolanka i rozgałęzienia . To dzięki tym elementom nasz  słomka może mieć dziwny i niepowtarzalny kształt. 

Możemy pić z kilku szklanek jednocześnie , różne płyny . 
Ile z tym zabawy :) Nasza na pewno nie ostatnie.

Powiem wam  w sekrecie, że można też łączyć ze zwykłymi słomkami.
" Jazda bez trzymanki!" - Jak nazwał Maks.





Jak zwykle sklep TIGER nas zachwyca swoją kreatywnością , 
niebawem nowe cuda z nowym miesiącem nowa fascynująca  dostawa.

Polecam !!!
http://www.tiger-stores.pl/o_nas.html



7 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie sama hydraulika jest niezwykle ważna i u mnie również jakiś czas temu takie prace się zakończyły. Teraz szukam pompy zanurzeniowej i jak czytałam na stronie http://cennikremontow.pl/zakup-pompy-zanurzeniowej-jak-wybrac/ to już wiem jaką najlepiej wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy ostatnio miałem poważny problem z hydrauliką w moim domu, prawdziwym wyzwaniem okazało się znalezienie profesjonalnego hydraulika, który mógłby szybko przybyć na pomoc. Na szczęście, trafiłem na https://warszawskihydraulik.pl/ i to był strzał w dziesiątkę. Ich szybka reakcja i profesjonalne podejście do rozwiązania problemu zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Fachowiec był nie tylko wysoce kompetentny, ale także bardzo uprzejmy i pomocny, tłumacząc mi wszystko krok po kroku. Jestem niesamowicie zadowolony z usług i gorąco polecam ich każdemu, kto szuka niezawodnego hydraulika w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń